Наші  Вихователі

 

Кадничанська Тетяна Федорівна

Освіта - середня спеціальна,

Лебединське педагогічне училище ім. А. С. Макаренка

Спеціаліст

Стаж  безпосередньої педагогічної роботи: 10 років

Результати попередньої атестації: спеціаліст, 9 розряд

Методична проблема: Формування у дітей уявлень про рослин із навколишнього оточення.

 

 

Мета та ціль:

            1 Збагатити  знання дітей  про природні явища в різні пори року та навколишній  предметний світ;

            2 Розвивати спостережливість , увагу, пам’ять, уяву, спийняття;

                          3  Виховувати  шанобливе ставлення до рослин, тварин, результатів праці  дорослих, уміння  бути обережними.

      Намагаюсь використовувати різноманітні форми й методи роботи: спостереження, цільові прогулянки, дидактичні ігри  та вправи, бесіди за ілюстративним  матеріалом, досліди, допомога рослинам і тваринам.

       Використовую мовленнєвий матеріал: вірші, загадки,  заклики,  казки.

        Після занять у  другій половині дня провожу бесіду  з дітьми  (індивідуально) для визначення результатів роботи і тих моментів  які необхідно повторити. На заняттях  важливо залишити місце  випадковості, сюрпризу, але зберігати серйозне ставлення до того , що  відбувається: будь-яка інформація повинна бути достовірною.

 

         Діти з  задоволенням та цікавістю  грають в «Лото» про тварин і рослинний світ,  ігри-шнурівки  «Білочка», «Мавпочка»,  ігри-застібки «Автомобілі» , «Ведмедик»,  «Квіти на  галявині», «Сніговик»  дидактичні ігри  «На узліссі», «Гриби на галявині», дидактичні ігри з  фланелеграфом, «Підбири до нитки кульку», «Веселі промінчикм у соничка», «Світить сонечко у віконичко»  рамками – вкладками «Овочі і фрукти», «Кольоровий потяг», які виготувала  власноруч. 

Песецька Вікторія Анатоліівна 

Освіта - середня спеціальна, асистент вихователя

Педагогічне училище №1 м.Бєлгород

Стаж  безпосередньої педагогічної роботи: 1 рік 

Результати попередньої атестації: 

 

 

Терещенко Світлана Дмитрівна

Освіта - базова вища,

Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка.

Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 5 років

Результати попередньої атестації: -

Методична проблема: "Екологічна стежина."

Працюємо над темою : 

                                       « Від  екології рідної природи до екології дитячої душі.»

Мета досвіду-забезпечення  оптимальної результативності робіт з формування природно-екологічної компетентності дітей дошкільного віку.

Завдання :

                   Розвиток пізнавального інтересу дітей до світу природи.

                    Формування у вихованців умінь і навичок спостереження за природними об’єктами і явищами.

                    Заохочення дітей до самостійності у пізнанні природи.

                    Забезпечення можливості  поглиблення і розширення уявлень про оточуючий світ, оволодінням певними прийомами його  дослідження.

                    Стимулювання експериментування, прояву фантазії.

З цією метою  ми в нашому  дошкільному закладі створили еколого-розвивальне  середовище «Екологічна стежина» відповідно до особливостей природного довкілля.

     «Екологічна стежина»  сприяє реалізації пізнавальних, розвивальних, естетичних, оздоровчих завдань у роботі з дітьми: на ній проводимо міні-заняття в природі, спостереження , пошуково-дослідницька, природоохоронна і трудова діяльність «хвилинки милування»

        Еколого-розвивальне середовище поділене на тематичні ділянки.

                                            Ділянки «Екологічної стежини»

                     куточок саду                                         зелена аптека

                     город                                                      ділянка для відпочинку

                     квітник                                                   куточок лугу

                     годівничка для птахів                          квітучі кущі

                     горобинки-сестринки                           абрикос та вишенька

Волошенко Галина Іванівна

Освіта -  вища,Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, 2011 рік, спеціальність "Соціальна педагогіка. Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)" 

Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 2 роки

Результати попередньої атестації: 

 

Методична проблема: " Розвиток комунікативних умінь та навичок дошкільників засобами художньої літератури"

Маляр Каріна Олександрівна

 

Освіта - Лебединське педагогічне училище

 

Стаж безпосередньої педагогічної роботи - 

 

Методична проблема: