Наші Вихователі
Кадничанська Тетяна Федорівна
Освіта - середня спеціальна,
Лебединське педагогічне училище ім. А. С. Макаренка
Спеціаліст
Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 10 років
Результати попередньої атестації: спеціаліст, 9 розряд
Методична проблема: Формування у дітей уявлень про рослин із навколишнього оточення.
Мета та ціль:
1 Збагатити знання дітей про природні явища в різні пори року та навколишній предметний світ;
2 Розвивати спостережливість , увагу, пам’ять, уяву, спийняття;
3 Виховувати шанобливе ставлення до рослин, тварин, результатів праці дорослих, уміння бути обережними.
Намагаюсь використовувати різноманітні форми й методи роботи: спостереження, цільові прогулянки, дидактичні ігри та вправи, бесіди за ілюстративним матеріалом, досліди, допомога рослинам і тваринам.
Використовую мовленнєвий матеріал: вірші, загадки, заклики, казки.
Після занять у другій половині дня провожу бесіду з дітьми (індивідуально) для визначення результатів роботи і тих моментів які необхідно повторити. На заняттях важливо залишити місце випадковості, сюрпризу, але зберігати серйозне ставлення до того , що відбувається: будь-яка інформація повинна бути достовірною.
Діти з задоволенням та цікавістю грають в «Лото» про тварин і рослинний світ, ігри-шнурівки «Білочка», «Мавпочка», ігри-застібки «Автомобілі» , «Ведмедик», «Квіти на галявині», «Сніговик» дидактичні ігри «На узліссі», «Гриби на галявині», дидактичні ігри з фланелеграфом, «Підбири до нитки кульку», «Веселі промінчикм у соничка», «Світить сонечко у віконичко» рамками – вкладками «Овочі і фрукти», «Кольоровий потяг», які виготувала власноруч.
Песецька Вікторія Анатоліівна
Освіта - середня спеціальна, асистент вихователя
Педагогічне училище №1 м.Бєлгород
Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 1 рік
Результати попередньої атестації:
Терещенко Світлана Дмитрівна
Освіта - базова вища,
Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка.
Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 5 років
Результати попередньої атестації: -
Методична проблема: "Екологічна стежина."
Працюємо над темою :
« Від екології рідної природи до екології дитячої душі.»
Мета досвіду-забезпечення оптимальної результативності робіт з формування природно-екологічної компетентності дітей дошкільного віку.
Завдання :
Розвиток пізнавального інтересу дітей до світу природи.
Формування у вихованців умінь і навичок спостереження за природними об’єктами і явищами.
Заохочення дітей до самостійності у пізнанні природи.
Забезпечення можливості поглиблення і розширення уявлень про оточуючий світ, оволодінням певними прийомами його дослідження.
Стимулювання експериментування, прояву фантазії.
З цією метою ми в нашому дошкільному закладі створили еколого-розвивальне середовище «Екологічна стежина» відповідно до особливостей природного довкілля.
«Екологічна стежина» сприяє реалізації пізнавальних, розвивальних, естетичних, оздоровчих завдань у роботі з дітьми: на ній проводимо міні-заняття в природі, спостереження , пошуково-дослідницька, природоохоронна і трудова діяльність «хвилинки милування»
Еколого-розвивальне середовище поділене на тематичні ділянки.
Ділянки «Екологічної стежини»
куточок саду зелена аптека
город ділянка для відпочинку
квітник куточок лугу
годівничка для птахів квітучі кущі
горобинки-сестринки абрикос та вишенька
Волошенко Галина Іванівна
Освіта - вища,Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, 2011 рік, спеціальність "Соціальна педагогіка. Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)"
Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 2 роки
Результати попередньої атестації:
Методична проблема: " Розвиток комунікативних умінь та навичок дошкільників засобами художньої літератури"
Маляр Каріна Олександрівна
Освіта - Лебединське педагогічне училище
Стаж безпосередньої педагогічної роботи -
Методична проблема: